21 October 2008

De-a lungul Dunarii

Relatarea trimisa de catre Sebastian Bugariu: "Dupa ce in cursul zilei de 18.10 am efectuat observatii pe traseul Dunareni-Oltina-Bugeac-Mostistea, fara sa observam pelicani, in ziua urmatoare (19.10) am vizitat lacul Suhaia si zonele invecinate (am efectuat observatii si langa Dunare, in zone cat mai apropiate de ultimele coordonate trimise cu o zi inainte de Crispi). In aceste ultime puncte nu am vazut pelicani, insa pe lacul Suhaia am numarat in total 178 pelicani creti si 2 pelicani comuni imaturi, cei mai multi concentrati in partea nordica a lacului. Pe parcursul catorva ore, cateva zeci au sosit dinspre Dunare, respectiv cei ce se hraneau pe lac s-au alaturat celor din nordul lacului. In cursul zilei de maine vom vizita lacul Bistret, pentru a verifica prezenta pelicanilor si in aceasta zona. Observatiile din data de 19.10 au fost efectuate de Ciprian Fantana si subsemnatul."

Suhaia_DSC95661

Lacul Suhaia cu pelicani cret (19 X 2008, foto: Sebastian Bugariu)

Suhaia_DSC95611

Lacul Suhaia cu pelicani cret (19 X 2008, foto: Sebastian Bugariu)

No comments:

 
Creative Commons License
The Migration of the Dalmatian Pelican de Kosa Ferenc este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-Fără Opere Derivate 3.0 România.